Czas wygenerowania treści 2020-12-01 21:19:18

Strona główna / POZOSTAŁE INFORMACJE / Akty prawne / Uchwały Zarządu
Uchwała zarządu nr 1713/189/II/2004 z dnia 30 września 2004 roku
w sprawie:
dokonania zmiany umowy dotacji dla zadania p.n. - Rewitalizacja zdegradowanego obszaru miasta poprzez tworzenie warunków do budowy dzielnicowego centrum rekreacyjno – handlowego w dzielnicy Ruda” - zadanie realizowane przez Miasto Ruda Śląska.

Na podstawie
Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt.3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (Dz.U. nr 142/01 poz. 1590 z póĽn. zm.).


Metryczka informacjiWprowadzenie: 14-10-2004 11:58:27
Odpowiedzialny merytorycznie: Dyrektor Wydziału

 
O urzędzie

Urząd Marszałkowski
Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice
tel. centrala +48 (32) 20 78 888
kancelaria@slaskie.pl

kancelaria ogólna: parter, pok. 164
poniedziałek - piątek: 7:30-16:00

NIP Województwa
(rozliczenia): 954-277-00-64
NIP Urzędu
(spr. pracownicze): 954-22-60-713