Czas wygenerowania treści 2020-11-29 23:21:53

Strona główna / POZOSTAŁE INFORMACJE / Akty prawne / Uchwały Zarządu
Uchwała zarządu nr 410/243/III/2009 z dnia 26 lutego 2009 roku
w sprawie:
ustalenia procedury sporządzania materiałów geodezyjnych na cele związane z drogami wojewódzkimi, których zarządcą jest Zarząd Województwa Śląskiego, wykonywanych przez Częstochowskie Biuro Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie

Na podstawie
art. 41 ust. 2 pkt 2 oraz pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1590 ze zm.)


Metryczka informacjiWprowadzenie: Maciej Banaś 02-03-2009 08:50:39
Odpowiedzialny merytorycznie: Janusz Berkowski

 
O urzędzie

Urząd Marszałkowski
Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice
tel. centrala +48 (32) 20 78 888
kancelaria@slaskie.pl

kancelaria ogólna: parter, pok. 164
poniedziałek - piątek: 7:30-16:00

NIP Województwa
(rozliczenia): 954-277-00-64
NIP Urzędu
(spr. pracownicze): 954-22-60-713