Czas wygenerowania treści 2020-11-27 00:59:23

Strona główna / POZOSTAŁE INFORMACJE / Akty prawne / Uchwały Zarządu
Uchwała zarządu nr 2603/314/II/2005 z dnia 15 listopada 2005 roku
w sprawie:
w sprawie uzyskania akceptacji protokołu przeprowadzonego naboru na stanowisko Dyrektora Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego z siedzibą w Katowicach.

Na podstawie
art. 41 ust.1 i ust.2 pkt 6 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie województwa ( tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1590 z póĽn. zm.), art.1 pkt.1, art.3a ust.3 i art.4 pkt. 4 ustawy z dnia 22 marca 1990r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1593 z póĽn. zm.) oraz zarządzeniem nr 61/2005 Marszałka Województwa Śląskiego z dnia 19.08.2005r. w sprawie procedury naboru kandydatów na wolne stanowiska kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych Województwa Śląskiego


Metryczka informacjiWprowadzenie: 21-11-2005 14:02:02
Odpowiedzialny merytorycznie: Dyrektor Wydziału

 
O urzędzie

Urząd Marszałkowski
Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice
tel. centrala +48 (32) 20 78 888
kancelaria@slaskie.pl

kancelaria ogólna: parter, pok. 164
poniedziałek - piątek: 7:30-16:00

NIP Województwa
(rozliczenia): 954-277-00-64
NIP Urzędu
(spr. pracownicze): 954-22-60-713