Czas wygenerowania treści 2020-11-28 09:37:58

Strona główna / SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA / Zarząd Województwa / Uchwały Zarządu
Uchwała zarządu nr 185/23/III/2007 z dnia 13 lutego 2007 roku
w sprawie:
organizacji i obsługi stoiska dla regionów partnerskich Województwa Śląskiego podczas Międzynarodowych Targów Turystycznych „SILESIA TOUR” odbywających się w Hali Widowiskowo – Sportowej „Spodek” w Katowicach w dniach 30 marca - 1 kwietnia 2007r.

Na podstawie
ustawy o samorządzie województwa z dnia 5 czerwca 1998 r. (Dz. U. Nr 142 z 2001r. poz. 1590 z póĽn. zmianami) Art. 41 ust.2 pkt 1 w związku z Art. 11 ust. 2 pkt 8 i uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego Nr II/29/10/2004 z dnia 20 grudnia 2004r. w sprawie przyjęcia „Strategii Rozwoju Turystyki w Województwie Śląskim na lata 2004-2013”.


Metryczka informacjiWprowadzenie: Renata Sitko 19-02-2007 08:34:37
Odpowiedzialny merytorycznie: Dyrektor Wydziału

 
O urzędzie

Urząd Marszałkowski
Województwa Śląskiego

ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice
tel. centrala +48 (32) 20 78 888
kancelaria@slaskie.pl

kancelaria ogólna: parter, pok. 164
poniedziałek - piątek: 7:30-16:00

NIP Województwa
(rozliczenia): 954-277-00-64
NIP Urzędu
(spr. pracownicze): 954-22-60-713